Prague Forum

Prague weather march

Someone who has visited Prague in the spring can tell us what is the Prague weather in late March beginning of April ? What time does it become dark in Prague at the end of March ?

(*) This question has been automatically translated ( see the original text in spanish ).

Re #1: Prague weather march

El tiempo en Praga es un poco extremo, por su ubicación tiene un clima continental y eso hace que los inviernos sean muy fríos y los veranos muy calurosos. Yo fui en primavera a principios de mayo y todavía hacia un poco de fresco sobre todo por la noche, por lo que te diría que a finales de marzo deberás llevar ropa de abrigo dudo que durante el día pase de los 10ºC.

Sobre la otra duda, cuando yo estuve anochecía sobre las 20:00, por lo que en marzo cuenta que posiblemente a las 18:00 ya esté oscuro, deberás madrugar un poco para aprovechar los días al máximo. De todas maneras como preguntas sobre marzo inicio de abril, ten en cuenta que a finales de marzo cambian la hora y eso supone que anochecerá una hora más tarde.

3     0      ... keep reading »

Things to do in Prague

Things to do in Prague

Aspects of Alice - Black Light Theatre Ta Fantastika Prague
Aspects of Alice - Black Light Theatre Ta Fantastika Prague
from

31.04 $

The classic black light theatre performance Aspects of AliceSee is an adaptation of the beloved story “Alice in Wonderland” by Lewis Carroll. A magnificent story about Alice and beautiful moments of her life. And as a backdrop for the storyline you see colorful old Prague. It is full of creative design, large-screen projections, animated film, puppets and unique stage tricks and black-light...

Best deals in Prague hotels

Prague Hotels

Design Hotel Jewel Prague
9.5
Exceptional  

702 reviews

Prague Hotels

Golden Key
9.0
Superb  

237 reviews

Prague Hotels